Sydbank stiller skarpt på kundetilfredsheden

I Sydbank vil vi gerne skabe gode kundeoplevelser og høj kundetilfredshed. Derfor foretager vi løbende kundetilfredshedsmålinger for at finde ud af, hvad vi gør godt, og hvor vi kan forbedre os.

I øjeblikket måler vi kundetilfredsheden på et udsnit af vores privatkunder. Denne undersøgelse laves i samarbejde med analyseinstituttet EPSI Rating på vegne af Sydbank.

EPSI er et analyseinstitut, der gennemfører kundetilfredshedsundersøgelser for bl.a. banker, og du vil ikke blive bedt om personlige oplysninger undervejs. 

Mailen som invitation til kundetilfredshedsmålingen sendes fra er: [email protected]

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på tlf. 70 10 78 79 eller [email protected]

Senest maj 2024

Ofte stillede spørgsmål om kundetilfredshed

Hvorfor sender I mails ud om kundetilfredshed?

Det er vigtigt for os i Sydbank, at vi har tilfredse kunder. Derfor vil vi meget gerne vide, hvad vi gør godt, og hvor vi kan forbedre os.

Det er grunden til, at vi løbende foretager kundetilfredshedsmålinger, så vi bliver klogere på, hvad du og andre kunder synes om os.

Hvad får jeg som kunde ud af at deltage?

Du har mulighed for at komme med forbedringsforslag og gode råd til banken.

Vi gennemgår alle resultater fra målingerne, og ud fra dine og andres svar ser vi på, hvad vi kan gøre for at øge vores kunders tilfredshed og skabe bedre kundeoplevelser.

Bruger I et analysebureau?

Undersøgelsen bliver foretaget af analyseinstituttet EPSI Rating på vegne af Sydbank.

EPSI er et analyseinstitut, der gennemfører kundetilfredshedsundersøgelser for bl.a. banker, og kunderne bliver ikke bedt om personlige oplysninger undervejs.

Du kan læse mere om EPSI her: https://www.epsi-denmark.org/

Hvor tit skal jeg svare på tilfredshedsmålinger?

Vi ønsker at måle din og andre kunders tilfredshed en gang om året.

Jeg har sagt nej tak til markedsføring. Er det ikke imod loven, at I sender til mig?

Ifølge spamreglerne må vi godt udsende kundetilfredshedsmålinger til kunder, der har frabedt sig markedsføring.

 Du kan læse mere om spamreglerne på forbrugerombudsmandens hjemmeside 

Hvordan kan jeg slippe for at deltage i målingerne?

Du kan framelde dig i linket i invitationen eller ved at kontakte din rådgiver eller kundeservice på 70 10 78 79.

Ring til Sydbank i hele åbningstiden

Hvis du vil undgå ventetid, kan du med fordel ringe til os inden kl. 10 eller efter kl. 17.

Kundeservice

Få hjælp, rådgivning og svar på dine spørgsmål.

Vi sidder klar alle ugens dage fra kl. 8 til 20.

  • 70 10 78 79

Hotline

Hotline kan hjælpe dig med tekniske problemer.

Vi sidder klar hverdage fra kl. 8 til 18.

  • 74 37 25 98